eller jag tror det var hon iallafall

jag fick en knäpp igår.
Eller så var jag bara så extremt rastlös efter två veckors stillasittande.
Så jag tog cykeln till Skrea IP, på sommarlovets första soliga kväll.
40 minuter dit och samma hem och Missy Higgins i öronen, precis vad jag behövde.
Men även om knät klarade en cykeltur så är det upp till bevis imorgon.
Vi ber en kvällsbön att jag bara är klen.

och just det. Big Brother-Jessica var på Matöppet idag.
Jag visade henne var juicen fanns.
och jag har hennes autograf. Eller åtminstone underskrift på kvittot.

men jag har haft fel förr.

Kommentarer
Postat av: lina

fan va grymt ida!! nu sitter jag och lipar över att inte jag jobbade kvar :( hööhhh

2008-06-27 @ 13:10:53
Postat av: lina

eller var det ett skämt?:O



:d

2008-06-27 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0