freitag

Nej, Lina. Det var inget skämt.
Så vitt jag vet så var det BB-Jessica i egen hög person.
Ni som har några invändningar kan hålla käften.



En hektisk dag kan äntligen tacka för sig.
Läkarbesöket gick tack och bock bra, ett uttöjt ledband på insidan och en skada på menisken på utsidan. 
Ni som inte pluggat medicin i ett sekel kan jag trösta med att det där säger inte mig heller speciellt mycket, men allt som krävs är fotbollsvila och cykling. Som om jag fick välja medicin själv.
Så nu har jag tusen rutor att kryssa i och skicka till försäkringsbolaget. En liten tipspromenad så här på fredagskvällen.
Men det kan jag ju roa mig med nu när det inte blev någon bio för mig.
Istället blir det Smekmånaden på trean och en rykande färsk pommes-pizza.
till efterrätt tar vi jordgubbar, choklad och the weddingdate.

ja, det är fredag.
och imorgon är det fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0