jag vet inte om jag har

mognat
tröttnat
eller helt enkelt anpassat mig.

de långrandiga inläggen är passé och kort och koncist rimmar bra med min stressade vardag.
Det lät vuxet, min stressade vardag. Dock är jag varken stressad, hallå! Det är juni, solen skiner och jag har sommarlov om 24 timmar, jag hoppar på kryckor och hade jag därpå varit stressad hade jag tagit kål på mig själv. Och sen har jag ett halvår och 6 dagar kvar innan jag behöver börja tänka på vuxenpoäng.
Jag ligger lågt på den fronten så att säga.
Kanske lite för lågt, med tanke på att min ett år äldre släktavkomma redan har ett stadigt pensionssparande och jag har knappt pengar så det räcker för denna månaden.

hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0