midsummer nights dream

jag är förvånad att jag inte lär mig.
och det här är inte likt mig.Vill jag gärna tro.

Men okej, midsommar. För en gång skull en bestämd destination för kvällen - Ugglarps Havsbad.
Efter 7 timmar, och för mycket av det goda tackade jag och Madde för oss.
Vi var hemma samtidigt som min mamma och bror.På midsommar.
Men fy fan, för att vara rakt på sak, vad skönt det var att lägga sig och sova.
Nu luktar lakanen något mellan grillat, sprit och dagen-efter andedräkt. Håret är fett och står åt precis alla håll, aptiten är långväga försvunnen och ändå är jag förbannat hungrig.

Ludenben åkte precis och det sista hon sa var "Vi ses på Bratt ikväll". Eh, vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag göra oss alla en tjänst och gå och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0