sera con piove

Vädret har rent ut sagt varit skit hela denna lediga dag, och min ork har knappt existerat.
Så vad gjorde jag? Jo jag städade. A, ni fattar det var rastlöshet utan dess like.
sen åkte jag och kollade på fotboll i stormen, eller fotboll och fotboll.
Där var en fotboll inblandad nånstans flygande och farande i luften, men mycket mer var det nog inte.
Men "vi" vann.

Sen gjorde jag och lovisa en av våra populära klassiker, kärleksfilm i dåligt svensk sommarväder.
Nummer ett på listan var weddingdate, och om jag inte var kär i någon hollywoodare förut så är jag det nu.
Jonsson lämnade kvar P.S I love you a la Thailand. Alltså inköpt i Thailand, och det var ganska uppenbart.
En liten Majs som satt i biosalongen med typ mobilkamera och filmade, och han hade nog bara gått en fem-minuters kurs i engelska innan han skrev subtitles'n. Real Estate agent blev realist aight.
Så hur mycket jag än ville krypa ner i sängen och gifta mig med en till skådis, in my dreams of course, så pallade jag helt enkelt inte.
Det får bli en riktig variant av nämna film imorgon efter jobbet, för på matöppet finns den riktiga varan.

buona notte amichi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0