fiasko

Den efterlängtade fotbollsfesten var äntligen här.
Det haglade på Skröinges match, och inte vann vi heller.
Men sen, sen skulle det bli fest.
Skärmen som matchen skulle visas på hade räckt till hela Hallands befolkning, men vad hjälpte det när man hade solen i ögonen och endast såg konturerna av Zlatan och kompani..
Två minuter innan matchstart pajade ljudet också, det blev stumfilm för blinda. Kan det bli mer typiskt slöinge goif?
Vi såg (knappt) Spaniens mål, och lika bra var väl det.
Sen lyckades de få ordning på torpet och hela IP exploderade i 34 minuten när nämnda mr.Z hittade målet.
Men allt det där vet ni redan.
och ni kan säkert föreställa er minerna i 92 minuten.

De som inte var enbenta kunde fortsätta kvällen i staden och vi andra fick stanna och fortsätta dricka insmugglad cider och snacka skit.

Jag vet inte hur många gånger jag hörde "Här kommer Halta-Lotta" igår.
Kära vänner, om jag någonsin får sån humor så skjut på mig. På riktigt, ta mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0