jag dricker glögg med balkongdörrn öppen ikväll.

Jag har fått en liten bebis.
Eller åtminstone en sprillans ny HP laptop.
Tack och lov för det.

det sista sommarlovet fick en halvdan avspark, minst sagt.
Favorit i repris med klassfest på en bakgård i gamla stan
och det var inte svårt att komma på varför 06spc är bäst.
Sen gick det bara nerför.
Eller det gick bort till söderbron, och vi hann nog vara där ett par minuter innan husherren avslutade hela festen.
Vart skulle hela stans ungdomskår ta vägen nu?
Det värker i fingrarna att skriva det. men vi hamnade på stranden.
och okej, stämningen var på topp i den lilla badstugan där vi trängdes, och på nån vänster lyckades vi hitta ett dansgolv bland allt folket och fick svänga våra lurviga. Men det blev aldrig riktigt sådär bra som det borde blivit, så jag drog en djup suck när jag hoppade in i en välbekant grön golf vid två tiden.

Lucky me som aldrig mer kommer ha en sådan avslutningskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0