back online

Okej, jag är tillbaka. Internet fungerar iallafall såpass mycket att jag kan slå ihjäl lite tid vid datorn igen.

Dock vågar jag inte chansa och påbörja en rese-resumé för känner jag mig själv rätt lär den bli ofattbart lång och intern och jag vill inte stå med kalsongerna över huvudet när jag är två rader från färdig och internet lägger ner igen. att jag ens inbillar mig att ni bryr er om den förbannade rese-resumén. Finns det ens ett sånt ord?

Tillsvidare får ni hålla tillgodo med en bild som, ja självklart säger mer än tusen ord men som ändå inte ens är i närheten av att berätta allt om vår vecka i Palermo. Jag känner att inte ens mina 528 bilder räcker för något sånt..

Men, ti offro una foto di Järngänget, prego:



image55

och en som nog ska göra er avundsjuka:image56
ni skulle inte bli avundsjuka på att sandra ser utstött ut, eller att det ser ut som gängbråk på stranden, eller bli avundsjuka på Eddies rumpa (killen i jeans). bara själva helheten. gratis skolresa till strand, sol och värme i mars. Grazie mille!


Kommentarer
Postat av: MADDE

å järngoagänget

2008-03-28 @ 18:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0