bara en sak till.

Är bara tvungen att informera er om att jag fortfarande inte lyckats få igång diskmaskinen i den här lyan. Vilket innebär en överfull maskin med ingrodd smuts. Istället för att diska den förbannade skiten så står den och piper varannan minut och jag har inte en aning om varför.
Igår sjönk jag under min värdighet och skickade iväg ett mejl till syster för att få en distanslektion i hur man får igång fanskapet. Jag antar att hon hittat en väldigt skön plats på stranden för hon har fan inte pallrat sig till en dator på två dar.
Med tanke på att veckan redan är hektiskt ska jag inte försämra den ännu mer genom att plocka ur maskinen och diska för hand. Det kan ni fet haja.

Kommentarer
Postat av: MADDE

inte ens den tekniskaste av de tekniskaste kunde fixa den...

2008-03-05 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0