det är ute med mig. men dock en historisk dag.

Jag orkar inte ens räkna hur många år jag gått i skolan. Så illa är det denna veckan.
Men vad jag ville ha fram är att detta är den värsta veckan av alla skolveckor.
Jag har aldrig haft så här mycket att göra.
Jag insåg hur illa det var när jag skickade ett sms till Coach som meddelade att jag hinner inte träna för jag har så mycket att plugga. Jag har skrattat åt de som gjort så tidigare. Har aldrig förstått att det kan finnas så mycket plugg att man måste hoppa över en fotbollsträning. Jag tror till och med att jag och Sanna har lovat varandra att aldrig skippa en träning på grund av för mycket plugg.
Well, låt oss säga att denna dagen kommer bli historisk. För här sitter jag och Engman vid olika laptops och försöker få ihop X antal arbeten som ska vara inlämnade före veckans slut.
Det gör ju sitt till att mitt mentala stöd, familjen flytt sin kos. Inte för att jag känner av deras stöd när de är närvarande, men det märks definitivt när de är mer än 70 mil härifrån.
En tredjedel av veckans stora grejer som ska vara klara, religionsuppsatsen. Är dock redo för inlämning, början måste jag säg är riktigt bra. Men nånstans mitt i kom stressen över mig, och efter det är det mest flumflum.
Just nu sitter jag med diskussionen till historian..
nej, det får vara nog. Jag kan inte tänka mig att någon blir road över att läsa om mitt plugg. Det faktum att jag just skrivit ett blogginlägg om mitt plugg är tillräckligt illa, dock kanske ni förstår hur det hänger över mig som ett stort äckligt jobbigt moln. Jag behöver bara skriva av mig alla aggressioner gentemot allt vad religion och historia heter.
 Något annat jag behöver få ur mig, mycket för omvärldens skull. Jensnäs som vart uppe och luktat på en piedestal i min värld sjönk igår med ett stort jävla magplask. Hon är galen, vad SP2B eller Karin än säger.

Nu ska jag sätta punkt både här och i historian för ikväll, slänga i mig lite krubb. (Inte helt oväntat blir det makaroner och kyckling ikväll för fjärde kvällen i rad) springa igenom duschen och sen slänga mig med en stor gäspning i soffan och ta för mig av vad tv:n erbjuder ikväll.
Jag återkommer med intressantare ämnen när mitt liv återhämtat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0