Happy Ending

En relativt smärtfri lördagkväll, men som bekant inte vilken lördag som helst. Dagen då Jonsson blev stor, och firad blev hon.
Bra musik, god tårta, god dricka och skönt folk bidrog till stämningen på Nyhem.
För oss som inte var 18 och inte såg ut som det heller enligt vakterna, fick det bli nattamat, toalettbesök, onödig tid i kön och sist en promenad till Herting och en och en halv timmes Masjävlar innan jag hoppade ner i sängen med träningsvärk i benen och ont i magen.
Vaknade sen alldeles för tidigt och hade lika ont i benen, satte fötterna på golvet  och reste mig, vilket jag ångrar ännu. Mina fötter är självmordsbenägna efter alldeles för lång promenad i inte-så-bra-skor.
Övervägde sen att stanna i sängen resten av dagen, det verkade helt enkelt mest smärtfritt. Men min egen rastlöshet tog mig till tv-soffan och de dåliga söndagsrepriserna.

Och rätt som det var satt jag här.

Lite fotboll, lite sällskap och lite One Tree Hill säsong 4 idag sen är jag redo för falkenbergs gymnasieskola igen.
Det ska bli ett kärt återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0