Mentalt samlad än så länge.

För er som följer diskmaskinsdramat kan jag meddela att jag har diskat alltihop för hand. Egentligen visste jag i samma stund som jag bestämde mig för att inte göra det, att jag skulle göra det. Bara för att jag är sån.
För övrigt var det inte igår man hade en sån här go dag, om en timme ungefär ska jag vara på plats i skolan och om fyra timmar är jag hemma igen.
Vaknade strax efter nio, dukade upp frukostbuffé framför tv:n och startade Dagboken. Helt enkelt en perfekt start på dagen.
Har dock sparat det bästa till ikväll, så jag har nåt att varva ner med efter några timmars plugg i eftermiddag. Innan dess blir det inhandling utav jag-vet-inte-vad till min blivande familj för nästa vecka.
 Sen är det bara en dag kvar innan mitt liv vänds tillbaka till det vanliga, så gott som iallafall.
Det ska bli den bästa fredagen på länge.

Dagens bästa blir lunch  med Karin och inlämning av Religions-uppsatsen. Did I hear a hallelujah?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0