most important of my life

vårt bredband är paj och teliagubbarna sitter hemma och käkar påskägg.
Därför har det inte varit mycket väsen om mig sen jag kom hem från the most important palermo visit.
Jag hatade det i 24 timmar, sen fullkomligen älskade jag det.
Det hade gått att fylla hela internet med en resestory, om man ändå haft internet hemma.
Mi piacissimo Palermo e gli italiani.

har hunnit med en påskafton också. Jag har aldrig gillat påsk, den har alltid alltid alltid varit så fruktansvärt överskattad och alltid slutat dåligt. Har det inte varit tårar så har det varit stulna plånböcker eller snefylla.
Men helt utan förväntningar (jag börjar bli bra på det) så lyckades påskafton 2008 sluta hela acceptabelt.

Hade suttit fint med den italienska värmen ikväll så kanske man kunde blivit lite mer party. Men vi får jobba med det vi har, billig sprit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0