nittiosex.

Min bror och hans kompis har nyss släpat fram studsmattan till balkongen.
jag vet inte om det är självmordsförsök eller bara roligt, men de hoppar iallafall från balkongen, tre meter ner på en studsmatta. Om mamma frågar senare hur Kalle dog så har jag inte en aning, jag har varken sett eller hört nåt.

Det är lördag, och med tanke på ljuset utomhus hade jag tippat på att klockan är typ tre eller något.
Men tji fick jag för det är snart kväll, vilket innebär att jag snart kan käka och slänga mig i soffan. För jag är riktigt trött efter en hel dags fotboll, och inte blir det mycket bättre imorgon. men på måndag, åh på måndag. Då blir det Italy och semester. Jag jobbar på att dämpa mina förväntningar, och tränar framför spegeln på första mötet med familjen,men jag kommer antagligen vara väldigt nära ett mentalt sammanbrott när vi landar i Palermo.

Tydligen 96 dagar kvar till sommarlov. The Sommarlov. Vårt sista. Nån som ska hänga med mig på Holmen med ett par cider, lite vin och lite musik varje passande sommarkväll?Jag vet att du vill.


http://youtube.com/watch?v=_VfpvZFjLUc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0