Vi som överlevde.

Okej, jag är inget nervvrak längre. Jag ska nog få ihop historian till slut, religionen är inlämnad och redan glömd.
Dock blir det bara mer och mer att göra veckan innan lovet, men det tar vi då.
För den här gången är det över, och mot alla odds överlevde jag.
Har tillochmed inhandlat present till italienarna. Ett fat från Boda Nova, har övat in frasen "Prego, é una specialita di Svezia!" . Sitter som en smäck nu.

Fick syn på en kär gammal målvakt, springandes över konstgräsplanen och värmde upp inför match. Så där har jag stått den senaste timmen, med luvan dragen över huvudet och halsduken upp till näsan, så jag misstänker att hon inte såg mig men är övertygad om att hon kände min närvaro..Typ.

Känner att jag har skrivit för mycket seriöst och gravallvarligt historiaarbete i veckan så jag nu har lite svårt att släppa loss här i bloggen.Men vem har inte råkat ut för det ,jag menar...det händer den bäste.

Päronen sitter just nu i en bil hemåt, nånstans i norra Sverige. Mitt i ett oväder såg jag på nyheterna, kul för dem. Nej, vad jag ville ha fram var att jag imorgon vid den här tiden slipper makaroner och kyckling. Did I hear a hallelujah?
Något annat bra med morgondagen är att det äntligen blir lite fotboll igen, sen tillbaka hit för sömn, dusch och krubb och sen lämna in historian och sen har jag semester. 
 Oh yes, hallelujah once again.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh det var Jocke det va, läraren i hitoria ;-)
Vad skrev du om? I LOOOOVE HISTORY!

Ps. Jag älskar faktiskt dig mer än historia hehe

2008-03-07 @ 02:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0