xoxo you know I love you

Jag tror jag fick det bästa telefonsamtalet man kan få.
205 dagar. Så längesen var det jag hörde den där rösten.
Sen jag hörde de överlyckliga tjuten från tjejen som ibland glömmer att andas för hon har så mycket att säg som måste komma ut på en gång.
Det är lite svårt att greppa att efter 205 dagar, klockan 00.02 ringer mobilen.
Lite halvslö efter en kväll i tv-soffan svarar jag.
"Hej det är Ida"
"Hej det är ALEXANDRA!"
Ett hugg i magen och ett tjut var allt jag åstadkom.
Sen sprutade tårarna. Hon ville tacka för presenten och tänkte att jag säkert var med någon av de andra, nitlott.
Men efter några minuter kändes det som att hon satt borta i Allberg.
Och efter 40 minuter kändes det som om hon vart här hela tiden.
Dock blev det dags för middag borta i amerikat och det blev genast jobbigt att lägga på.
När det var avklarat 00.42 var det inte riktigt läge att sova, så jag har väl legat vaken sisådär halva natten och tänkt på yrvädret från Abild.
205 dagar avklarade. 135 to go.image54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0