Balen 'nollåtta

jaja, dem var riktigt riktigt riktigt fina allihopa.
Synd bara att jag hade fullt upp med att få två kameror att funka, så jag hann knappt se folket som susade förbi.
Så jag har suttit och granskat dem på datorn nu.
och det är en ära att kunna meddela att det var just mina brudar som var snyggast.
För ärligt talat, allt hänger på tjejen. Det är väl knappt nån som bryr sig om killen som står brevid och svettas i femton lager finkläder.
Jag blev typ så förvånad att jag hoppa till när jag prata med Kusinvitamin och hennes kavaljer svarade.
Just det, du är också med...

Vi som inte hade åldern inne (som om det var enda anledningen) och inte fick gå, stod brevid och hade tankarna 365 dagar framåt. Eller försökte ha det, de sekunderna då häxan bakom mig inte satte armbågen i sidan på mig för att jag skymde hennes sikt.

Min klänning är bokad. Eller iallafall sömmerskan.
Kavaljer någon?
Det kommer sluta med eskortfirma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0