bikten.

Jag är hemma.
Vad gör jag här? undrar jag med extremt dåligt samvete som pockar på uppmärksamhet nånstans i magsäcksregionen.
Men kl.06.30 när jag stängde av alarmet kändes det helt rätt.
Det var match igår och det är match ikväll, så jag trodde det var helt okej att skippa träningen imorse.
Men när jag vaknade igen 8.50 insåg jag att jag möjligtvis precis kan sänkt mitt tidigare MVG till något mycket lägre eftersom jag inte tränat ordentligt sen mars nån gång.
Uppriktigt sagt vet jag inte riktigt hur fel ute jag är när jag inte ens pallar fotboll.

Jag tror kanske att jag är på väg mot sommarlov.
På väg mot uppehåll från the game och andhämtning.

För att inte låta det dåliga samvetet vinna och få mig att gå hungrig hela dagen ska jag nu fylla i min träningsdagbok och sen äta frukost.

FAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0