domedagen

okej, så denna onsdagen var jag inte åka-till-göteborg-och-vara-hårmodell-sjuk. För tro mig, en sån sjukdom finns.
Denna onsdagen var jag sjuklingen med lock för öronen, sandpapper i halsen och tegelsten i huvudet.
Oj, vad synd det är om mig. Yeahyeah, whatever.
Allt jag missade var solidaritetsdag och två timmars fotboll.
Solidarisk är jag ändå och att jag inte är supertaggad för fotboll nowadays är väl knappast något att sticka under stol med.
Jag tror faktiskt jag nästan tjänade på att vara hemma. Jag har läst säkert minst typ fem sidor av 60 möjliga i religionsboken.
 Och så har jag snart plöjt igenom hela One Tree Hill säsong 4.
Så så pjåkigt är det kanske ändå inte.
Stort skämt åsido.
Jag är döende, på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Tove

krya på dig =)

2008-05-21 @ 19:06:32
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

kika in hos apapaya.blogg.se
(inte så många tävlande än, STOR chans att vinna)

2008-05-21 @ 19:07:02
Postat av: Alexandra

Jag saknar dig, pa riktigt!

2008-05-21 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0