going on

ni känner mig vid det här laget.
Tänkte effektivisera (wtf?) min tid, så det får bli träningsdagbok på bussen.
Och det är ingen frukost i sikte heller. Men så går inte bussen förrän om en timme heller..

Alla varnade för att tvåan var det värsta året, speciellt på samhällsprogrammet.
Jag tycker det har vart helt okej. Fram tills nu, med ett livsviktigt religionsprov, inte så viktigt engelskaprov(för Hej, jag hade typ full pott på NP), ännu viktigare novell i svenska, oerhört viktigt slutprov i italienska och minst lika viktigt slutprov i Latin.. med allt det framför mig har det blivit smärtsamt glasklart vad alla menar med att tvåan är den värsta tiden.
Jag vet inte om jag inbillar mig, men på nåt sätt har jag fått för mig att det är nu det avgörs om jag blir misslyckad A-kassa-alkis eller om jag mot förmodan faktiskt lyckas bli något.

det får bli frukost nu. dels för att döda hungern, dels för att tröstäta.
Det är en dålig dag kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0