rutan ner och stereon på.

Jag gav mig själv permission från engelskan.
För att istället ta min premiärtur med fröken Karlsson.Ja ni vet, tjejen som kör bil nuförtiden.

Det är den 8:e maj, mitt i årets absolut varmaste vecka. Enligt tidningen är det sommar nu.
Och inte ska jag vara den som är den och påstår något annat, för det är säkert 25 grader varmt på min solstol på balkongen så jag har gett mig en blogg-deadline på 14.00 och sen åker bikinin på.
Samhällare som jag är hade det ju varit ett ypperligt tillfälle att studera lite.
Men till er stora förtret så kan jag bara säg att allt jag har är en bokrecension.
Och vad passar väl bättre än lite Marian Keyes i solskenet?

dagens citat:
Vi gjorde inte barn för att göra pojke. Vi gjorde barn för att göra bebis.// Charlie Pettersson religion A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0