summer, we salute you

och pappa han blev på kanelen på sin 53-årsdag.
Men det förtjänade väl han.
och kanske hade jag gjort mig förtjänt av en lördag hemma med släkten, men vem bryr sig om sånt?
Planen var att slå sällskap med Syster & Kusin, laxarna, till city.
Men icke, de skulle stanna hemma. De skulle ju faktiskt jobba idag.Inte för att det nån gång har hindrat nån lax, men nåväl.
Vid halv ett nån gång delade jag och systeryster mycket demokratiskt upp sängen och kuddarna och tog varsin halva, tryckte igång OTH på tv:n och, somnade på typ fem minuter.
Uppe i ottan idag, eller iallafall halv nio eftersom nämnda lax skulle iväg och jobba och ville ha en fläta i håret.
För det första, jag kan inte fläta. För det andra hade hon alldeles för kort hår får flätor. Kort sagt blev det ingen fläta utan bara en väldigt trött Ida som bänkade sig på balkongen med religionsboken i högsta hugg.
 X antal timmar senare har jag nu tagit sabbats-eftermiddag från allt vad plugg heter.
Who are you to judge me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0