einstein

Jag inser nu att jag har tänkt i helt fel banor.
Jag har hela tiden vart inställd på att jag ska packa 20 kg i min väska.
Men vågen visar nu 13 kg och det går knappt att stänga väskan.

Sist gjorde jag misstaget att ta med för lite kläder.
Så sista dagarna när jag redan använt allt både en och två gånger fick jag dränka mig i parfym för att inte lukta skunk.
Eftersom mitt huvud är inställt på att det alltid är 30 grader varmt och sol i Palermo kommer jag förmodligen frysa häcken av mig med tanke på vad jag har packat. Dock är lager på lager principen extremt effektiv och jag kommer därför överleva min vistelse eftersom jag förmodligen packat på tok för mycket och för onödigt.

och just det. btw.
det är mörka tider nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0