Länge leve julspex!

Jag håller fast vid att det är bland det värsta och bästa jag gjort.
Mest bästa.
Definitivt bland det roligaste.
Såhär i efterhand kanske inte alls bland det värsta.
Allt slit var värt det.
Julspex 2008 kommer gå till historien.
Jag var på väg att rekommendera alla kommande 3:or att välja den kursen.
Men tydligen är det ytterst osäkert om det blir något julspex i framtiden.
Men tydligen är det inte första det hotet kommer fram.

Denna eftermiddagen var tänkt till att packa. Men en kusin tittade förbi.
Så det som just nu finns i min väska är en stegräknare, en handduk och en kofta. Vilka tror att jag kommer överleva 10 dagar i palermo?

Den där packningen får helt enkelt vänta till imorgon då jag har 1000 andra saker att göra. Men nu är det iallafall hög tid för Ida madeleine att ta sin skönhetssömn. Eller iallafall ta igen den sömn hon missat de senaste 4 dagarna.
I say good day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0