maniac

Oj då.
Någon kom åt paus knappen i mitt liv..
Klubbfest i lördags och om inte mina stövlar var slitna innan så är dem det definitivt nu.
Det dansades på stolar, bord och veranda.
och det dansades länge.
Såpass länge att vi missade utgången till Grand.
Och såpass länge att det var förbannat segt att gå upp klockan 8 i söndags för att jobba.
Det var nog ungefär där det hela gick snett.
Eller ja, någon kom åt den där pausknappen. För varje dag efter det har jag gått halvsovandes och stressad.
Jag bryr mig inte ens om att rabbla upp allt jag hunnit med och inte hunnit med denna veckan, men det går bra att tycka synd om mig ändå.

Det var först vid fyra i eftermiddags som jag blev människa igen.
veckans plugg, prov, träning och städning är nu avklarat och jag avböjer Grands frestelser även ikväll. En vit helg helt enkelt, som ska bli desto mörkare på tisdag.
Nu ska jag tillaga mig min egna världsberömda wook, heja på nizeguys i dansbandskampen, och sova. Fruktansvärt tidigt ska jag somna och fruktansvärt sent ska jag vakna.
Och sen trycker vi på paus för sen är det julspex 24/7.
Vi hörs på torsdag. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0