för vi ska ta studenten

Stockholm var bra, mycket bra.
Bra mycket annorlunda än jag hade tänkt.
Men fortfarande bra, fortfarande mysigt.
Jag gillar 06SPC, jag gillar vandrarhem, jag gillar Stockholm.
Jag fick allt det, plus mycket intressanta studiebesök i vår kära huvudstad.
Jag var ytterst nära att få en hellyckad festkväll också, men vakten tyckte annat.
Men det är okej, no hard feeling liksom.
Jag trodde jag var nära att få hela mig styckad också när jag åkte tunnelbana hem själv och det kom världens största dunjackor gående mot mig, fyllda med 190 kg muskulösa blattar.
Men det var var bara föräldrar på stan som kolla läget.


De tre vännerna och Alexandra på Charles Dickens (eller var det Darwin?)
till staaans sötaste servitör med engelsk accent.
Alex: So, where you from?
Nicke: London
Alex: oh, Ireland
Nicke: No, London
Alex: Ireland
Nicke: London
Alex: Ire..
Alla: LONDON!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0