I can see the life from here

styrketräningsprogram. check.
spelaranalys. check.
PM till svenska nationella. check.

Jag känner mi ganska nöjd med min eftermiddag.
Förutom att jag skolkade från träningen. I den goda andan att jag skulle hem och plugga.
Men istället tillbringade jag de nyvunna två timmarna i en mattaffär med mamma.
Så vi förlorade på den där skolken allihop.
Men trots misslyckad skolk fick jag gjort det jag skulle.
Och som ni förstår försvann idétorkan.
Så nu är det våg eller såg som gäller.
alltså, antingen sågas min idé totalt eller så gör Betty vågen.

Hon har ju kallat mig genialisk förut.

Och när vi trodde att det inte skulle bli bättre, så i min jakt på den perfekta bilden lyckades jag hitta ungefär 1000 perfekta bilder. På samma hemsida, av samma fotograf.
Ni vet när man typ googlar nånting och hittar en klockren bild och undrar vem som har kunnat ta en så bra bild?
Det är han. Min nya favvofotograf. Förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0