I guess it shows - it's all about me

visst är det skönt när du, som jag igår, bestämmer dig för att det får vara nog med pluggandet nu och bara tar det som det kommer, och du inser när du lämnar klassrummet att du slutade plugga precis lagom.
Det liksom blir som en kick.

Eftersom jag inte orkade gå till sjukgymnasten i oktobervädret så tänkte jag att jag skulle komponera ett träna-hemma-pass.
Men så blev jag så fruktansvärt sugen på lite Elin Sigvardsson. Det var inte direkt igår man dammade av den gamla skivan. Ärligt talat var det inte igår man dammade av någon skiva överhuvudtaget. och inte helt förvånande när det gäller Ida Johansson och hennes saker så hittade jag inte Elin-skivan.
Så det fick bli youtube och limewire.

Men ni vet hur det är, ni är sjukt sugna på en kycklingrulle med gurka. Beställer en kycklingrulle och upptäcker sen att ni inte får någon gurka.
Precis så känns det när man lyssnar på Sigvardsson men ingenstans finns den bästa låten.

Nu ska jag lägga mig på vinden och sukta efter mr. Darcy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0