jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

och om ni undrar så har jag nu acklimatiserat mig till Falkenberg.
Till hösten och till plugget.
För det första är det inte den mysiga hösten som det ska va. Det är blött och grått.
Det ska vara kallt och gult och orange.
För fan.
och för det andra finns det ett begränsat utbud på saker man kan göra i vår stad en oktoberkväll.
Så det får bli monopol och jaccuzzi vid Årstadrakan ikväll. 

och sen har vi nu kommit såpass långt in på terminen att plugget tappat sin glans, proven hopar sig.
Eller vad sägs om engelska uppsats, bokredovisning, psykologiprov, italienska prov, italienska brev att skriva och allt annat kul du kan tänka dig till nästa vecka. Vi ses inte ute imorgon.

och som om det bara inte kunde bli bättre var jag hos sjukgymnasten innan.
Hon tittade lite, kände lite, tänkte lite. Sen gick hon.
Sen kom hon tillbaka med en lapp med nummer till olika knä-gubbar.
Hon börjar tro att det är operation i sikte nu.

KUL. oktober brukar vara min månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0