just another manic monday

Jag är så här nära att skita i julspex.
Svårt att visa i skrift, men ni fattar. Det är väldigt nära.
och mitt hösthumör ger mig liksom en knuff i ryggen ut från julspex.
Eftersom denna dagen gick fel från början, det är rätt många sådana dagar nuförtiden.
Så det blev det ju inte direkt bättre av att jag hamnade i mitten av ett gäng arga julspexare med block och penna i handen som om det var jag som hade makten. jag ville ju bara därifrån.

men jag kommer inte hoppa av julspex, dels för att jag hade behövt ett MVG att snygga till mina betyg med. Dels för att jag isåfall inte har någon att förfesta med eftersom alla jag känner är med i julspex och lika envetna som jag att inte hoppa av. dagens i-landsproblem va.

Plus att min egen dumhet/grinighet/envishet håller på att driva bort en av mina bästa vänner.

Temper gets you into trouble. Pride keeps you there.

en bild som borde pigga upp ett annat dystert inlägg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0