klappat och klart.

Nu är det gjort.
Den 14 april kommer jag vara 1000 kronor mer vältränad.
och det kan vi tacka Slöinge GoIF för. Tack Slöinge GoIF.

Som om inte det var duktigt nog idag så har jag också pluggat italienska.
Men är det inte alltid så att man når en viss gräns vad gäller pluggande?
Speciellt italienska reflexiva verb och sånt annat hyperintressant.
och jag har nått den. slått huvudet i taket rent ut sagt. Så det jag inte kan nu, det skiter vi i.
Istället började jag spåna på 18års present till en ung dam som ställer till med kalas på lördag.
Det har funkat gott och väl med vinflaska hittills i år, men det känns väl aningen dumt att komma med något sånt till just den här tjejen.
Hej, du är typ min äldsta kompis men jag kom inte på något annat.
Nej, nu ska käcka Ida brainstorma och jag ska överraska er allihop.
och när jag har gjort det ska jag kolla på the wedding date och fråga mig varför sånt bara händer på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0