resultat

jag har misstänkt det länge, men nu vågar jag nästan svära på det.
Jag har sydsveriges galnaste kusin.
Kusiner till och med.
Den ena jobbar som ridlärare nere i Falsterbo.
Hon är så illa tvungen för att bli klar med sin utbildning, som inte alls handlar om att lära snorungar att rida..
I vilket fall har hon tusentals sjuka historier att berätta ifrån den där jäkla ridskolan.
Det är som en liten dramakomedi/dokusåpa. Hur som helst väldigt roande, och det är den största anledningen till att jag hade en av de roligaste nyktra kvällarna på väldigt länge.

ja just det, den andra kusinen och min kära syster är laxar in i benmärgen. Men det var inget nytt.
En kväll med dem brukar innehålla ohälsosamt mycket laxbutiken prat, och igår var inget undantag.
Så om ni någon gång undrar något över laxbutiken, så kontakta mig.
Det jag inte vet om det stället är förmodligen ingenting du vill veta heller.

summa sumarum av kvällen blev iallafall att hästtjejen stortorskade i Frågejakten, men tog revansch i tjollahopp.
Mycket på grund av att hon visste vilken fråga det var innan vi ens hunnit läsa klart den. Någon hade spelat det förut.
Som kronan på verket, eller grädde på moset eller dubbarna på skorna så är planen nu en charter till grekland.

Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0