skriver du också alltid rubriken sist?

Om JR ska ge valuta för pengarna jag pröjsat  för teorikursen, som jag mot min vilja var tvungen att gå, så får de höja sig ett par snäpp till nästa gång. 1900 snäpp för att vara exakt.

Sen vet jag inte varför men min sociala förmåga försvinner i takt med att svettlukten tilltar inne i gymmet på Klitterbadet. Jag träffade en gammal god vän ( varför kan man inte säg så utan att låta som 50?) där inne. Så här i efterhand har jag tusen frågor att ställa till han, som man alltid har när man inte träffat någon på ett halvår. Men just där och just då, var det en ganska kort och koncis, och framförallt flåsig, konversation. Inte speciellt långvarig heller.

Lovets enda lediga dag ser vi framemot. Imorgon onsdag.
Planen var att hälsa på tant sjukgymnast imorgon med 8.42 bussen. Men sovmorgon är guld värd och därför blir det istället lite mitt-på-dagen-utvilad-och-lycklig- rehabilitering runt ugglarps gröna vidder.

Nu,frågan vi alla ställer oss: Hur blev klockan halv ett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0