årsdag.

jo just det.
Det är Ida idag. Alltså en av årets få viktiga dagar, min namnsdag.
Men eftersom det verkar som att hela världen utom jag var på puben igår så är ni förlåtna.
Som sagt, bakfylla is a bitch.

och för er som inte tycker det är något att fira så kan jag tillägga att jag och mitt livs kärlek firar ett år.
Vi må ha haft våra svåra stunder, och inte sällan har jag frågat mig om detta verkligen är det rätta.
Om jag inte kunde fått bättre, eller om det inte var dags för något nytt. Om inte kärleken flugit sin kos igen.
Men jag har snabbt insett att jag när jag går ett annat håll, så saknas en del av mig. Jag måste få hålla dig i handen om jag ska ta mig igenom svåra perioder, ensamma stunder och mörka gator. Jag har tvingats inse att vi är själsfränder och meant to be liksom. Vi drar inte alltid jämnt och ibland har jag svårt att förstå vad det är som felar.
Men när det blir alldeles för jävligt finns det en reset-knapp på sidan, det är det bästa.
SGH-F300, detta är slutet på början. Men vi har en lång väg kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0