det var inte vi.

Jag lyckades precis radera ett mycket underhållande, lagom långt och totalt avslöjande inlägg om vår helg i Göteborg.
Det måste varit ödet.
Nu håller vi oss till den Gyllene Regeln: Det som händer i Götet, stannar i Götet.

Det var iallafall ytterliggare en kräftskiva. Denna varianten innehöll (riktiga) kräftor, räkor(inte köpta på Netto för 22.90), snaps (hade kanske varit bättre utan visserligen), snapsvisor (märkliga göteborgs-varianter) och allt det där andra som en kräftskiva i en VäldigtFinVilla ska innehålla.

Vi lyckades inte ställa till med så här mycket på en vecka i Magaluf.

och förövrigt var det varken jag, amanda, sanna, alexandra eller mickan som gick runt som vandrande vrak på centralstationen på Göteborg igår. Och en eventuell spya på perrongen frånsäger vi oss allt ansvar.
Den stackars damen som fick sitta mitt ibland oss på tåget hem såg måttligt road ut av tonårsskvallret.

Jag hade askul.
Igen.

Kommentarer
Postat av: MADDE

de kom dock lite längre än till götet.. till mig!

2008-09-08 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0