långhelg.

Det är söndag, och fram till 18.45 igår såg det ut till att kunna bli en väldigt bra söndag.
Men sen gick det utför, och visst hade vi trevligt igår. Det är ju de spontana kvällarna som är de bästa.
Men efter 5 timmars sömn imorse var det inte alls lika kul längre, och det var inte så kul att cykla 1 mil sådär på morgonkvisten heller.
Men som sagt , vi hade fruktansvärt trevligt igår.
Sen kan man ju fråga sig vad jag tänkte när jag fick en knäpp på dansgolvet och röjde och knuffade och splittrade par och ja. Skulle det vara kul eller, Ida Johansson?

Dock är det nog få som minns det idag.

Den berömda partykicken att komma in på Bratt innan man är 18 har vi pratat om förr.
Listan med knep börjar bli lång och senast i raden är:
"Asså, jag har en jättedum fråga. Måste du se mitt leg eller kan jag få komma in ändå? För isåfall måste jag gå hela vägen hem och hämta det".
Slå den ni.

Nu ska jag återgå till verkligheten och kolla på Skröinges allra sista division fyra match. någonsin(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0