Uppdatering

Det kom fram ett äldre tyskt par till mig, när jag passerade torggrillen idag. De frågade efter centrum.
Eller åtminstone tror jag det var det de frågade efter, jag svarade "here"´, men de tittade mycket misstroende på mig. Sen pekade jag bort mot nygatan och sa "that street".
Det var en mycket enkel dialog med få stavelser men jag tror vi förstod varandra ändå.
De står alltså 20 meter från Torggrillen, inom synhåll från Gallerian och frågar efter Falkenbergs centrum. Ska vi ta det som en pik?

Annars kan jag meddela att mitt liv är mycket lättare efter att realism-provet är inlämnat.
Dessutom ser det ut att bli 10 dagar i Palermo i slutet av november. Favorit i repris.

Plus att jag helt gratis fick lyssna på 59 sekunders Coldplay, live. Från Stockholm.
Fast jag satt i ett kök i ugglarp. Inte för att det gick att urskilja vilken låt det var, men det lät som att det var en del folk och ganska lyckligt folk.
Otippat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0