Lördag

Det är första lördagen på alldeles för länge som solen skiner och jag inte har några måsten alls.
Mobilen är fullproppad med ny musik, och behöver ut och rastas. Jag med.

Jag och Sanna påbörjade vår gästlista igår, och det var tusen gånger värre än vi hade tänkt.
Först skrev vi bara ner alla vi kunde tänka oss att kanske, möjligtvis bjuda.
När vi kommit halvvägs var vi en bit upp emot 150 stycken. Där hade vi satt gränsen.

Så vi granskade listan en gång till och skrev en Prio 1 lista. De som absolut verkligen, helt självklart måste bjudas.
När jag åkte hem hade vi en Prio 1 lista med 136 namn.
jag börjar misstänka att vi överskattar oss själva lite, det finns inga möjligheter i världen att vi har så många vänner som bara måste förgylla vår gigantiska 18årsfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0