that 70's show at Bratt's


Jag var så 80-tal att jag blev glad av att se mig själv i spegeln. Det är tydligen sånt som färger gör med en.
Naturligtvis blev det en kväll vi sent ska glömma.
06SPC ställde till med klassfest. Vi var 13 personer, varav  3 rent formellt sett inte tillhörde klassen.
Men grejen med vår klass är att det krävs bara en majs, kortlek och dricka för att få kul.

Sen bar det av mot Bratt och in illa kvickt innan någon ville se någons legitimation.
och det lyckades. Sen var klockan plötsligt halv två och någon försökte mörda mig på dansgolvet.
LIte halvt avtuppad av kombinationen lätt hjärnskakning+karatefylla(obs. överdrivning) traskade jag hemåt mot Herting med en glad Olivia.

07.15 var vi på benen igen, freakin' miracle men uppe var vi. Frukosten jag inhandlade på pressbyrån, med många konstiga blickar på mig, bestod av 1 liter lättmjölk och 0,5 liter yoghurt. Det kan ha varit det som räddade min dag.
Och även om jag längtade hem efter god mat, en dusch, en tandborste och sängen för resten av mitt liv så hamnade jag iallafall på liseberg och Håkan Hellström igår. När jag kom hem 01.25 inatt var jag övertygad om att jag aldrig mer skulle vakna.

Jag hade tänkt bjuda er på några oslagbara kort, från båda torsdagkvällen och fredagsmorgonen både här och på bilddagboken, eftersom jag känner att det är mitt ansvar att axla manteln, där ligger en fruktansvärd massa bilder från 89ornas studentfester och det är inte mer än rätt att visa vad 90orna går för också.
 
Men jag insåg för 5 minuter sedan att jag inatt satt i batteriet fel i laddaren. Så kameran är död, vilket innebär att ni får vänta till imorgon med bilderna, för nu är det fest.
Igen.
Smörgåstårtefest i klubbstugan på Slöinge IP. En massa lekar och gratis dricka.
Vilken annan lördag som helst. Byte någon?


en annan dagen-efter dag. en bättre dagen-efter dag. framför allt en snyggare dagen-efter dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0