långsiktigt, som sagt

jag har ett långsiktigt projekt här hemma, för er som inte visste det.
Mitt mål är att fylla en vägg foton. I ramar alltså, ingen fototapet. Någon måtta får det vara.
Det är iallafall ett projekt som legat på is i sisådär ett halvår eftersom jag inte fått tummen ur och köpt fler ramar. Tills idag, när det stora gula lowcash huset i inlandet fick sig ett besök.
Men eftersom det som sagt är ett långsiktigt projekt funkar det inte att köpa massa massa ramar på en gång, utan det brukar bli ett par stycken i taget. Idag hade vi dock spenderbyxorna på så det blev hela fyra stycken. 20 kronor fattigare sitter jag nu här med det stooora tjocka, faktiskt ganska fula fotoalbumet med de där gamla posekorten från 2004, de suddiga mörka korten från Sunny Beach eller några miljarder lagfoton. Kort sagt har jag bara ganska tråkiga kort kvar att välja mellan, alla de där fina, roliga, lite mer up-to-date korten ligger på datan, och jag kan ju inte gärna spika upp datorn på väggen.

Men för tredje gången gillt, det är ett långsiktigt projekt så innan jag behöver leta bilder igen kanske någon hunnit skänka mig en miljon så jag kunnat framkalla alla de där fantastiska korten.

Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0