och det är väl ändå ingen som gillar måndagar?

Som om jag inte hade nog med bekymmer denna veckan med plugg upp över öronen så började jag fundera på framtiden.
Och det ska man aldrig göra, eller jo självklart. Men inte när man redan har ångest för de närmaste månaderna.
Eller ångest kanske är fel ord, lite orolig att det kommer gå för fort bara och att jag kommer vakna någon vecka efter studenten och förbanna mig själv för allt jag missat.
Och till på köpet så frågar min kära klasskompis, som jag kommer sakna mer än jag tror, om jag kommer gråta på studenten. Jag hade inte tänkt det, men just idag känns det som att det kommer bli floder.

Just idag känns det som att jag hade behövt gråta floder, helst nu med en gång Jag orkar bara inte med livet mellan helgerna, men jag vet så väl att bara denna veckan tar slut så blir allt mycket bättre.
Iallafall skulle jag ju utnyttjat veckans enda lediga eftermiddag och plugga, men istället hittade jag ett paket från IKEA som behövdes byggas ihop, sen behövde mina pinnar lite ompyssling..och ja, sen var klockan jättemycket som vanligt.
Men eftersom jag lever efter mitt egna schema denna veckan så satte jag mig och gjorde färdigt filmen istället för att sova. Så vi har nu något att visa upp på torsdag, och jag har sovmorgon imorgon. Så länge jag vill. Visst ser vi ljuset i tunneln?

Och min dator håller på att brinna upp, så därför kanske vi ska sätta punkt där.
och om någon vill byta...tja, en 28 tums tjocktv mot ett argumenterande arbete MVGklass till Engelska C så ska väl inte jag vara den som är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0