skoltrött alabama

Jag skulle tagit bussen 07.06 imorse, jag skulle gått upp 06.00.
Tror ni på riktigt att jag gick upp då?
Nej precis, istället sov jag till 07.20, låg och drog mig till 07.40, gick upp, bytte om och körde till skolan.
För en timmes debatt, något jag aldrig tyckt om, på en lektion som jag aldrig kommer tycka om, filosofi. Men det gick ganska smärtfritt. med betoning på ganska.

I vilket fall började mitt påsklov 9.05, och eftersom jag har en tendens att skjuta saker framåt blev det inte hem och plugga, utan en sväng till gymmet. Så några svettpärlor lockade jag nog fram innan jag la mig i UV-ljuset och sov.
Och svenska uppgiften jag skjutit på i två veckor skulle enligt mina beräkningar ta fem minuter, efter 2 timmar har jag åstadkommit den sämsta artikelanalysen någonsin.
Glad jävla påsk ikväll är det fest.


Kommentarer
Postat av: sara

Tro mig, min är sämre..

2009-04-14 @ 09:32:23
URL: http://pappabetalarminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0