sova bör man

jag är så inihelvetes jävla apskoltrött.
Helt seriöst.
Jag har alldeles för mycket i skolan, för att ens veta vart jag ska börja.
Det är fotboll 24-7, och det åt helvete för mycket.
och till på köpet kommer italienarna på lördag och jag är långt ifrån förberedd.

Samtidigt som jag har ångest alabama för den 5 juni, för allt jag inte hunnit med på 3 år som man borde hunnit med på sin gymnasietid, och allt det där som jag ville att den sista månaden skulle innehålla som jag inte kommer hinna få in i mitt schema denna sista månaden som inleds nästa vecka.

Men trots det så ska det bli så förbannat underbart.

Nu ska jag sova, bara för att slippa tänka på allt jag borde göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0