the great lördag

allt det där jag har intalat mig om det skulle vara värt det. Att planera fest alltså, det blev fan så mycket bättre än det.
Hade vi fått samma väder och samma stämning så hade jag inte tvekat för att dra ihop en bygdegårdsfest snart igen.
och får jag säga det själv var detta en av de roligaste bygdegårdsfesterna. Det är nåt med solsken och bygdegårdar, det brukar resultera i en lyckad kväll.

Men take the good with the bad. Det är måndag eftermiddag/kväll och jag är fortfarande riktigt sliten.
och tack vare att gästerna åt alldeles för lite tårta i lördags så har jag precis tryckt i mig på tok för mycket. Det sitter i halsen nu, om ni undrar.

så när jag slutat må illa, slutat gäspa och slitit mig ifrån tv:n så ska jag träna.

först ska jag skratta lite åt bilder och filmer från lördagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0