welcome vår

Det skulle ju bli en lugn lördag, jag var ju inte festsugen.
Det skulle ju bara bli grillning med magaluf.

Det blev thaimat och förfest med 5 tjejer. Och det blev utgång med 2 av dem.
Och det hade varit ett fint slut på en sådan impulsgrej om jag hade haft riktigt, riktigt jättekul på Bratt. Men nej.
För nykter, men samtidigt för onykter. Fattar ni? Jag hittade liksom inte det där goa lagom tillståndet, så Bratt fick 1,5 timme och nog blev det bättre. Men inte tillräckligt.
Så jag åkte hem, sov och tänkte att jag skulle upp tidigt imorse för att träna och plugga. Men halv tolv väcktes jag av ett telefonsamtal och jag suckade djupt för att jag ännu en gång sumpat en flitig söndag.

De senaste timmarna har jag dock suttit med datorn i knät och skrivit ett par meningar i mitt härliga engelskarbete.Alltid något.


Nu blir det ombytning, peggens, solsken och trevligt sällskap. Nästan som på bilden.

Kommentarer
Postat av: madde

tack tack

2009-04-20 @ 15:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0