vi är morgondagen idag

jag fick ett antal förvånade blickar på mig när jag tågade in hebergs idrottshall i full utrustning för lite styrketräning.
Men tro mig, ingen var mer förvånad än mig. Att jag överhuvudtaget gick dit, och att jag inte var sämre tränad. Jag var helt inställd på att jag skulle dö efter typ ett halvt varv. Men jag överlevde alla 40 minuterna.
Därmed inte sagt att jag är vältränad men vi skänker väl ett stort tack till klitterbadet.

och på fredag ska jag ta ett nytt steg i karriären. I en helt annan riktining.
Heter det ens ett nytt steg i karriären när man ska byta karriär?
I vilket fall ska jag tappa tallrikar i golvet och få svängdörren i nyllet på laxbutiken.
Hela helgen lång.
Och jag vet vad ni tänker; men festen då?
Men det är 2009 nu, det är finanskris och jag har skulder upp till öronen: pengar kommer i första hand.
och jag kanske rentav ska testa något nytt, en nykter fest.

men drömma är gratis därför sitter jag och planerar en southerngirls resa till sommaren och en kusinvitamin resa. och det bästa av allt, en långkörare nästa vinter. Hur låter Mallorca, Italien och Sydamerika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0