blod, svett och tårar.

Jag tränade innan, så svetten rann.
Men jag har tänkt ett tag på att när man sitter vid maskinerna och typ tränar biceps, så blir man bara trött på stunden. Två minuter efter att man slutat så är man nästan lika pigg igen. Så jag satte mig på en cykel och cyklade som om det gällde liv eller död, skitlänge satt jag där. och svetten rann och jag flåsade så högt att de utvecklingsstörda (på riktigt, de var det) på sidorna av mig stirrade på mig som om jag höll på att dö.
Men det var så jävla skönt.
och jag saknar den träningen fruktansvärt mycket, speciellt nu när det är försäsongträning för Skröinge, vilket innebär at man springer och springer tills man håller på att spy och när man väl har spytt ska man börja med styrketräning.
Det är såna kvällar man somnar som bäst.

Men med tanke på hur otränad jag är så är jag nästan lika slut nu, som efter en sån mördarträning, så lär jag somna rätt gött ikväll med. Och maträtten jag precis slängde ihop är vidrig och ev. vomeringsvarning har utfärdats.
Det är inget bra på tv ikväll och jag sitter ensam. Så vad att göra?
Kolla lite One Tree Hill för att slå ihjäl timmarna tills sällskapet anländer texempel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0