har du hört den nya kortlåten?

Det är inte så att jag vill medge att ni hade rätt.
Ni som stannade hemma igår för att det skulle bli en lam utekväll.
För det stämmer inte riktigt.
Jag hade fruktansvärt roligt på förfesten. Frågan är om övriga boende på Mannaberg hade lika kul? Frågan är om inte grannbarnen fått men för livet efter att ha sett 5 fulla tjejer utföra rörelse inget barn borde se.

Men sen efter det kan jag ge er ett medgivande. För Grand var riktigt lamt. Det var för lite folk, för tråkigt folk.
och jag suckar åt mig själv för att jag inte passade på att gå till zätas.
Men vi ser det så här istället, då har vi nånting att göra nästa utekväll. Gå till zätas alltså.

Jag tackar gud för den perfekta timingen som tog mig ända hem till ugglarp vid två-tiden.
Jag tror matöppet tackar för det också.

Nu ska jag slänga av mig de gräsliga jobbarkläderna och byta om till nåt mer sofistikerat. Jag ska till 7an och äta hemmalagade polkagrisar och säga hejdå. Fattar ni hur länge fyra år är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0