känd&smal

jag har precis låst dörren om mig. ordentligt, och dubbelkollat. För det är sånt en tjej från ugglarp gör när hon blir ensam i en lägenhet inne i staden.
Det har precis varit 3 tjejer här och planerat årets fest, för det kan jag lova er att det kommer bli.
Mer info kommer. till er som är bjudna iallafall.
Det är en ganska go makt att ha, känslan av att alla vill komma på vår fest..eller det borde vara en ganska go känsla. Men jag hatar den. Det blir en jävla rankinglista och det går inte att undvika att någon vill sticka en kniv i ryggen på en,and god knows we don't want that.

En känsla vi däremot tycker bättre om är den att sitta ensam i en mysig lägenhet med en stundande sovmorgon. och vad ligger och pockar på uppmärksamhet om inte en hel One Tree Hill box? Ni kan ju gissa vad jag ska göra nu.

jag tror jag ska börja mitt nya liv imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0