100 kronor rikare

Det blev ingen kräftfestival, även om vädret hade tillåtit det.
Istället blev det käk på stantons och en förfest med musik och ölspel. Högre krav hade vi inte, och trevligt hade vi.
Men när det kom till kritan visade det sig att alla var ganska opepp för utgång, med tanke på vilken standard Bratt har legat på de senaste veckorna.
Så medans vissa åkte till Glommen för att kolla läget trots allt, några gick och la sig så knallade jag hem till en tom lägenhet och kollade sex & the city, och när jag hade somnat ifrån typ 10 gånger så stängde jag av det och lät mig somna på riktigt.
Men rädd-för-att-missa-något som jag är så hann jag inte vara vaken många sekunder imorse innan jag loggade in på msn bara för att få Bratt-rapport.
Domen föll: Mycket folk. Kände inte någon. Skitkeligt.

Alltså precis som de senaste helgerna.
Så glad för att ha sparat 100 spänn ska jag nu umgås med några gamla goingar som jag inte träffat på evigheter.
Wo-ho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0